|
|
|
=> Daha kayıt olmadın mı?
FORUM ve ÜYE KAYIT - AC VALFİ (ACİL!) gokyele (şimdiye kadar 14 posta) | | Yani anlamadığım şu; ben bu araçla Eskişehir'e gittim. Araç 170-180 gördü otobanda tık demedi. (o zamanda ilk çalıştırırken sıkıntı vardı , Ankara'ya gitti geldi, şehir içi, trafikte, yağmurda çamurda, soğukta sıcakta kullanıyorum sıkıntı yok. Sadece ilk çalışmada, ısınana kadar, hepsi hepsi yazın 2, kışın 5 dakika yaşanıyor istop sorunu. (Gazı kesince) Tavsiyenize uydum, Yüzbaşıoğlu makinaya bağladı (sanırım obd cihazı dediğiniz şeydir) ve hava dbimetresi ve raolanti valfini değiştirip sonra tekrar bağlayacağız ve bakacağız ki beyin sağlam mı? Diyorlar ki "ancak bunları değitirdikten sonra beyin sağlam mı emin olabiliriz; bu arıza beyinden de kaynaklanıyor olabilir, ama o parçaları değiştirmeden bunu bilemeyiz." Beyin de 3 bin küsür TL imiş. Yani he desem 5000 TL paramı alacaklar. Ben şimdi bu adamlara nasıl güveneyim, kime güveneyim? | | | | renegade1xxx (Ziyaretçi)
| | slm.ısı müşürünü değiştirmen sorununu çözecektir kendinde değiştirebilirsin şarj dinamosunun biraz üstünde motor bloğuna bağlı.linki veriyorum sipariş için kolay gelsin. http://www.parcareyonum.com/urun-detay/141847/nissan-almera-hararet-musuru-2000-2008-1.5.html | | | | gokyele (Ziyaretçi)
| | Üstad söylediğin parçayı söylediğin siteden sipariş ettim. Umarım sorun çözülür. Ama ben ümitliyim, hadi hayırlısı... | | | | volverin33 (Ziyaretçi)
| | sadece maf sensörünü değiştir,düzelecektir.bosch marka al.otostart.com da olmalı. | | | | renegade1xxx (şimdiye kadar 37 posta) | | "gokyele (Guest)" yazdı: | Üstad söylediğin parçayı söylediğin siteden sipariş ettim. Umarım sorun çözülür. Ama ben ümitliyim, hadi hayırlısı... |
hayırlısı sonucu bekliyoruz bu tip sorun yaşayanlar için çözüm olur.. |
Bütün konular: 341 Bütün postalar: 1549 Bütün kullanıcılar: 677 Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse
|
|
|
|
|
|
|
Bugüne kadar 643775 ziyaretçi kişi bizi onurlandırdı.
SİTEMİZ SÜREKLİ GÜNCELLENECEKTİR ... 13/06/2011 necmiakillica & Copyright
|
|
|
|
| | |