.
  FORUM ve ÜYE KAYIT
 
=> Daha kayıt olmadın mı?

FORUM ve ÜYE KAYIT - DEBRİYAJ

Burdasın:
FORUM ve ÜYE KAYIT => MOTOR-ŞANZUMAN-VİTES-DEBRİYAJ => DEBRİYAJ
<- Geri  1  2 

Devam->


GMZCM (Ziyaretçi)
20.06.2013 14:05 (UTC)[alıntı yap]
EXEDY DAİKİN baskı balata setini nasıl bilirsiniz ? 260 tl + işçilikle taktırıyorum ?
Femto
(şimdiye kadar 17 posta)
17.08.2013 08:11 (UTC)[alıntı yap]
Almeracilar selamlar,
Dusuk devirlerde ozellikle 1 ve 2 vites gecislerim sorunlu oluyordu, rampa ve devirlenme debriyaj testlerinde sorun olmadigindan sorunu krank ve eksantrik mil arizasina bagliyordum yinede debriyaj hidroligini degistirdim, sorun bir nebze olsun azaldi gibi,sensorleride degistire bilirsem debriyaj seti. Degistirmeden bir sure daha bu sekilde kullanilabilir sanirim. bilginize.
Femto
(şimdiye kadar 17 posta)
17.08.2013 16:42 (UTC)[alıntı yap]
Üstadlar herkese selamlar,

Arızaları-çözümleri sayfasında debriyaj teslerinden devir kontrolünü 195-60-15 lastiklerimle yaptım aşağı yukarı sayfadaki değerlerle aynı bir de siz değerlendirebilirseniz sevinirim.

Teşekkürler

2. vites 2000 devir 30 km
2. vites 4000 devir 60 km
3. vites 2000 devir 50 km
3. vites 3000 devir 70 km
3. vites 4000 devir 90 km
4. vites 3000 devir 90 km
4. vites 4000 devir 120 km
5. vites 3000 devir 110 km
5. vites 3500 devir 130 km

CKR
(şimdiye kadar 6 posta)
21.02.2014 14:47 (UTC)[alıntı yap]
Hocam merhabalar aracımı yokuşa park ettiğimde el frenini çekmeden 1. viteste araç kayma yaptı.Debriyaj baskı balatanın değişmesi gerekiyor ancak memlekette değilim ve burada tanıdığım bir usta ve servis yok. yaza kadar bu şekilde kullansam motora zarar verir miyim? bu arada ayda en fazla 300 - 350 km anca yapıyorum siz ne düşünürsünüz bu konuda yardımcı olur musunuz? cevabınız için şimdiden teşekkürler



Bütün konular: 341
Bütün postalar: 1549
Bütün kullanıcılar: 675
Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse crying smiley
 
  Bugüne kadar 625623 ziyaretçi kişi bizi onurlandırdı. SİTEMİZ SÜREKLİ GÜNCELLENECEKTİR ... 13/06/2011 necmiakillica & Copyright