.
  FORUM ve ÜYE KAYIT
 
=> Daha kayıt olmadın mı?

FORUM ve ÜYE KAYIT - ROLANTİ SORUNU..

Burdasın:
FORUM ve ÜYE KAYIT => ALMERA FORUM(eski) => ROLANTİ SORUNU..

<-Geri

 1  2  3  4  5  6  7  8  9 Devam -> 

musthe7
(şimdiye kadar 3 posta)
09.02.2012 01:34 (UTC)[alıntı yap]
2007 MODEL 33.000KM DE ALMERA SAHİBİYİM. ARACIMI YENİ ALDIM. ANCAK ROLANTİ SORUNU YAŞIYORUM. ARACIMI ÖZELLİKLE 1-2 VE 3.VİTESLERDEN BOŞA ATARKEN ROLANTİ YUKARDA KALIYOR HEMEN DÜŞMÜYOR.2.VİTESE TAKARKEN AYAĞIMI DEBRİYAJA BASTIĞIMDA ROLANTİ KENDİ KENDİNE KALKIYOR ANLAM VEREMEDİM.ŞEHİR İÇİNDE BAZEN SÜREKLİ 1.VİTESTE DEBRİYAJLA OYNAMAK ZORUNDA KALINIYOR.ARABAYI VİTESTEN AYIRIRKEN SANKİ GAZ VERİYOR. BİRDE DİREKSİYONU ÇEVİRDİĞİMDE ROLANTİ ÇOK YUKARI KALKIYOR ANORMAL BİR OYNAMA OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. BU SORUNU YAŞAYAN YADA ÇÖZÜMÜ VEYA FİKRİ OLAN VAR İSE YARDIMCI OLMASINI RİCA EDİYORUM. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.
b4digital
(simdiye kadar 1 posta)Yahoo Messenger
09.02.2012 09:17 (UTC)[alıntı yap]
Selamlar,
Aracım ,2004 Almera Tekna HB, 109.000 km'de, benzer sorunu bende yaşıyorum, arabayı 1 hafta önce aldım ve çok fazla aracı tanımıyorum. Vites geçişleri esnasında, debriyaja basılı iken (tam veya yarım da denedim), devir 2000-2500 arası yükseliyor, ve arabada yüksek hızda çekiş sorunu var. Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
volverin33 (Ziyaretçi)
09.02.2012 16:01 (UTC)[alıntı yap]
ikinizin aracının km'si düşük. aşağıdaki ihtimaller üzerinde durmanız. daha sağlamı obd cihazına sokmanız aracınızı.

1-boğaz kelebeği kirli olabilir. temizlik ve adaptasyon şart. rölanti sensörünün yanlış bilgi yollamasına yol açıyordur.

2-havadebimetresinde ve boğaz kelebeği hortumlarında vakkum kaçağı olabilir,tam sıkışmamış ya da gevşeklik olabilir. arızalı olduklarını sanmıyorum.

3-krank mili açı sensörü gevşek olabilir.

4-ıgn 30 rölesi(kaputun akünün yanında)gevşek oksitlenmiş olabilir.

5-ecu resetlenmek isteyebilir.

birkaç ihtimal daha var ama şu an işim çıktı.sonra yazarım.geçmiş olsun.
musthe7
(şimdiye kadar 3 posta)
10.02.2012 01:17 (UTC)[alıntı yap]
PEKİ BU BOĞAZ KELEBEĞİ ADAPTASYONUNU NASIL YADA NEREYE YAPTIRACAĞIM.ARACIMI HER ZAMAN GÖTÜRDÜĞÜM ÖZEL SERVİSİME BU DURUMU AKTARSAM ANLAYABİLİRMİ ? ECU ELEKTRONİK BEYİN SANIYORUM Kİ BUNU UYGUN SİSTEMİ OLAN BİR SERVİSTE BİLGİSAYARA BAĞLATIPMI RESETLETMEM GEREKİYOR. BİLGİLERİNİZ ÇOK DEĞERLİ BENİM İÇİN CEVAPLARINIZI VE YARDIM ÖNERİLERİNİZİ MERAKLA BEKLİYORUM ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
Kadim
(şimdiye kadar 10 posta)
16.02.2012 09:24 (UTC)[alıntı yap]
Selamlar

bende yaklaşık 1.5 senedir 2004 almera kullanıyorum. şuan 110.000 km de. kış şartları bu sene çok ağır geçiyor. (KARS) -40 dereceyi gördüğümüz oldu. kış başında arabamın yağını ince (5-40) yapmak zorunda kaldım. sonrasında rölantide devir yükseldi. 1700-2000 arası sabitleniyordu. boğaz kelebeğini ve maf sensörünü temizlettim. içinden çıkan kire inanamadım. sonra arabada boşta yada hareket halinde devir problemim başladı. 1700-2200 arasında devir sallanıyor. (arabadan indiğimde insanlara arabaya hayretle bakıyor. sanki hayalet gaza basıp bırakıyor gibi.) bulunduğum şehirde servis yok. erzuruma gitmek gerek ama yolları tahmin edersiniz. maf sensörünün adaptasyonunun yapılması gerekiyormuş. adaptasyondan sonra devir eskisi gibi 300-500 civarına düşer mi sizce? değiştirmek mi gerek?



Bütün konular: 341
Bütün postalar: 1549
Bütün kullanıcılar: 676
Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse crying smiley
 
  Bugüne kadar 625820 ziyaretçi kişi bizi onurlandırdı. SİTEMİZ SÜREKLİ GÜNCELLENECEKTİR ... 13/06/2011 necmiakillica & Copyright